ارومیه با فشار خون بالا می توانید آن را به خوبی توسط طب چینی کنترل
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ارومیه با فشار خون بالا می توانید آن را به خوبی توسط طب چینی کنترلارومیه با فشار خون بالا می توانید آن را به خوبی توسط طب چینی کنترل؟ در واقع، بله، می توان آن را به خوبی با درمان به موقع از طب چینی کنترل می شود. داستان می تواند زیر شما حقیقت را می گوید.

نام: BALVINDER سینگ

سن: 57

جنسیت: مرد

کشور: هند

بیماری: فشار خون بالا نفروپاتی، ارومیه

Balvinder سینگ یک بیمار بیماری کلیوی است، او شده است از فشار خون بالا رنج می برند حدود 16 سال است. و چهار سال پیش او مبتلا به بیماری کلیوی است که با بلند مدت فشار خون بالا باعث تشخیص داده شد. چه چیزی بدتر از او به مرحله پایان بیماری کلیه است که به عنوان ارومیه شناخته شده است، که واقعا او را اذیت قرار می گیرند. با توجه به درمان خوب در بیمارستان محلی خود، بیماری خود می تواند کنترل خوبی می کنید، بنابراین علائم بیشتر و بیشتر به نظر می رسد. او هیچ اشتها خوب است، همیشه احساس خستگی، و از درد غیر قابل تحمل ترین رنج می برد. علاوه بر این، درد تبدیل خواهد شد جدی تر وقتی که او تب کردم.

0n دسامبر، 2014 او را به بیمارستان ما پذیرفته شده اند. با توجه به شرایط خود، دکتر ما تشخیص داده بیماری خود توسط فشار خون بالا ایجاد می شود و ناشی از عفونت. بنابراین قبل از درمان منظم را، دکتر ما او را برخی از آنتی بیوتیک برای از بین بردن درد خود را و تب بالا، به زودی درد خود را کاهش کردم به من بدهید. پس از آن دکتر را یک برنامه درمانی است که به طور عمده توسط درمان "Four'One" چینی سنتی تشکیل شده است. پس از 3 روز درمان، تمام علائم ناشی از بیماری کلیه است رها کردم شده است. پس از 7 روز، او دکتر ما گفت که او مثل خودش احساس مانند یک فرد عادی و او را به عقب زندگی تیتانیم دوباره. در حال حاضر او خلق و خوی خوب و اشتها خوب است، ما امیدواریم که او می تواند به حالت عادی به زودی عقب.

من امیدوارم که همه بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند یک شانس برای مانند یک فرد عادی زندگی دوباره داشته باشد. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید زیر پیام ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/esrd-treatment/1503.html





:: برچسب‌ها: ESRD درمان، ارومیه با فشار خون بالا، ارومیه ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: